dagen!

dagen! tjabatjena! sitter hemma hos saga och det har precis vart typ översvämning hemma hos henne ? det var typ nån svart grej som kom upp ur avlöoppet och bara forsade ! aja, nog med det.. men iallafall tänkte berätta lite om dagen ! idag så var jag först i stan med sanna och linnea, som planerat! jag köpte en till kofta och et5t par pärlörhängen as stora ! som jag letat efter jätte länge, men sen så började det regna så vi tog en slush och satte oss innen på seveneleven, sen tog dom tuben till socken för att ha tränig och jag åkte till sagaoch vi mötte upp filippa på nypan och hade typ picknick och badade och hade det chill ! men det började regna så vi gick hem eller ja och saga till saga och filippa hem till sig. sen tog jag och saga ett bad i typ en timme och drack te, as mysigt! men nu ska vi äta snart tror jag och så har sagas mamma hyrt en film !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0