Hemma nu från min träning


linn på 7 eleven vi dricker slush (stavas)


vi båda =)


stan

Skulle träffat saga och linn men får inte =(
Buhu,
fasst jag tror att det är ganska bra för mig behöver sova för ska till 08 imorn och ska sattsa på att åka iväg tidigt eller ialla fall ganska,
lägger in  ett inlägg på våran facelook och dresscode
vi var ju istan idag med sanna och jag orkar inte ta kort på grejerna men kan skriva vad det var,
ett gigantiskt linne från gina typ 49 som jag ska prova att sy in tror jag =p
ett par örhängen som jag har på bilderna åvan eller några bilder från gina 79
ett nagel lack 39 tror jag det kostade
och sist men inte minst några tofsar =)  
 
Kramar Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0